Nie trzeba mieć konta na fejsie, a można pooglądać "elitarne dupeczki"
[O1] gotuje się płyn w ukł. chłodzenia
Zwiń
X
-
Dlaczego twierdzisz ze gotuje Ci sie plyn?
Czujnik raczej dobry bo wskazowka stoi na bacznosc juz przy 70 stopniach, przy 110 tez jest pionowo.
Raczej nie jest to wina czujnika w chlodnicy tylko termostatu - musialbys sprawdzic czy chlodnica jest goraca. Jezeli jest goraca to czujnik w chlodnicy lub bezpiecznik na akumulatrze. Jezeli jest zimna badz letnia to termostat.Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
Emulator czujnika poziomu oleju G266
Napraw sterowników AIRBAG
Komentarz
-
-
Jak płynu nie ubywa przy gotowaniu się to jest coś nie tak. Jak się zagotuje to powinno go wyrzucic przez korek. Piszesz o twardych wężach, to jest typowy objaw walniętej UPG. Jest jeszcze jedna możliwośc, że pompa wody nawaliła i obieg jest słaby. Przy gorącym silniku jak odkręcisz korek, to zawsze pójdzie płyn do góry, ponieważ cały układ jest wtedy pod ciśnieniem. Jak nie wyrzuca płynu to jest nadzieja, że to nie UPG. Tak jak napisałem trzeba jeszcze sprawdzic pompę wody i czy wentylator jest sprawny (podepnij go na krótko).
Komentarz
-
-
E no Mistrzowie co wy gadacie... W każdym samochodzie gdy odkrecisz korek na zagrzanym silniku to Ci go zacznie wywalać...
Cisnienie ...to robi cisnienie...
Na nagrzanym silniku ciśnienie w układzie chłodzenia dochodzi nawet do 1bara. Dzieki temu płyn chłodniczy nie wrze przy 100 stopniach a dopiero przy około 115 -120 stopni C a cisnienie jest bo układ jest szczelny a płyny prawie wszystkie rozszerzaja wraz ze wzrostem temperatury. Tak powstaje ciśnienie.
jeżeli płynu nie wywala na zakreconym zbiorniku to jest wszystko oki tak ma być...
Co do wentyli nie powinny dopuscić do podnoszenia sie temperatyry zbyt wysoko. Jeżeli temperatura jest oki i mie podnosi sie powyzej 100 stopni to nic nie ruszaj...
A jeżli tak to kontrola wentyli termostatu przepływu przez chłodnice(powietrza i płynu czyli czy nie jest zakamieniona nieszczelna zasyfiona robaczkami )
Ps wentyle czyli wentylatory nie wentylki na kołach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez richi9E no Mistrzowie co wy gadacie... W każdym samochodzie gdy odkrecisz korek na zagrzanym silniku to Ci go zacznie wywalać...
Cisnienie ...to robi cisnienie...// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szycha9gotuje, bo jak na gorącym silniku otworzę nakrętkę na zbiorniku to mi wypycha go do góry// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
no to zmienia postać rzeczy. W takim stanie rzeczy to mnie sie to kojarzy z zapowietrzonym układem chłodzenia, lub przytkaniem. Płukanie układu woda destylowana z dodatkiem preparatu, nastepnie napełnienie układu i odpowietrzenie nagrzewnicy i całego obiegu.
Uczelka pod głowica raczej nie bo nie ubywa płynu...No chyba że ubywa tak mało że nie zauważasz...
Komentarz
-
-
CO WY PISZECIE WOGÓLE.........normalny obiaw ze przy zagrzanym do 90st odkrecimy korek to nam plyn wywali, zacznie sie spieniac i bulczec az sie cisnienie nie wyrówna z atmosferycznym.......jesli plynu nie ubywa nie zmienia koloru a na korku z oleju nie robi sie masło to moim zdaniem wszystko jest ok.....zeby sprawdzic uszczelke pod glowicą to NA ZIMNYM!!!! silniku odkrecasz korek ze zbiorniczka i odpalasz - jak nic sie nie dzieje ( NIE MA BANIEJ POWIETRZA I NIE WYTWARZA SIE PIANA)to wszystko jest ok ( i gasisz nie czekajac az sie zagrzeje|)!!! zeby sprawdzic termostat odpal go i trzymaj za dolny wąż z chłodnicy czekaj az zacznie sie robić cieply jesli bedzie robil sie cieply razem z górnym równomiernie termostat uszkodzony- jesli bedziesz mial na zegarach 90 stopni i dalej bedziesz mial zimny to tez uszkodzony. na koncu zostaw go odpalonego tak dlugo az wskazówka przejdzie na ok 100stopni powinien sie włączyc wiatrak.....
[ Dodano: Sob 21 Maj, 11 11:04 ]
jesli masz ogrzewanie wewnątrz (cieply nawiew) to zapowietrzony tez nie jest- nagrzewnica to najwyzszy punkt ukladu chlodzenia jesli nie grzeje to swiadczy o zapowietrzeniu
Komentarz
-
-
to są początki końca nowego termostatu, zablokował Ci się w pozycji...no powiedziałbym "półotwartej" albo "półzamkniętej" jak kto woli. Miałem tak. A nowy termostat mi poleciał po 2 dniach po wymianie starego a więc nowy uszkodzony wynmieniłem na nowy sprawny w ramach gwarancji u mojego mechanika.
Komentarz
-
Komentarz